robin1979 wrote:Heel grappig. Ik rij daar dagelijks en voor mij werkt alles.
petervdveen wrote:Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.
Als er nog meer mensen zijn die op een bepaalde plek over de parallelbanen word gestuurd dan hoor ik het graag..
Graag met tijd, datum en richting er bij.
Atlas85 wrote:robin1979 wrote:Heel grappig. Ik rij daar dagelijks en voor mij werkt alles.
Er staan heel wat UR's dat er verkeerde rijrichtingen worden gegeven - bv. geen richting. Ik rij er ook regelmatig (eigenlijk altijd op de N2), maar heb altijd het geluid uit staan en ontvang dus geen gesproken instructies.
Atlas85 wrote:petervdveen wrote:Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.
Als er nog meer mensen zijn die op een bepaalde plek over de parallelbanen word gestuurd dan hoor ik het graag..
Ik kom heel vaak bij Knp. Beekbergen en wordt daar juist nooit over de parallelbaan gestuurd. Bij Ewijk gebeurde dit nog wel eens. En bij knp. Ressen ook.
petervdveen wrote:Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.
petervdveen wrote:Over de N2 bedoel je? Dat is appart..
Ik ben er samen met gerben mee bezig, dus als je een datum en tijd hebt en de exacte route dat dat heel fijn zijn.

Users browsing this forum: eberends, htahta, maantje76, Respect2All