Verkeerde routering op knooppunten

Image Kaart aanpassingen (UR-Forum)

Verkeerde routering op knooppunten

Postby deeggo » Thu Dec 15, 2011 10:02 pm

Ik werd afgelopen weekend vanaf Den Bosch naar Maastricht over de parallelweg gestuurd bij Eindhoven, moest zelfs scherp rechtsafslaan bij de stoplichten op de parallelweg. Uiteraard heb ik niet geluisterd maar gewoon de borden gevolgd.
Country manager Nederland & België
NL: Wiki: hoe label ik een (snel)weg correct?
HTC One X | Follow me on Twitter
Join Dropbox, free online file sync! Register through this link and give you and me 250MB extra for free. Thanks!
deeggo
Waze Champs

Has thanked: 57 times
Been thanked: 67 times

Re: [TEST] Benaming snelwegen

Postby petervdveen » Thu Dec 15, 2011 10:27 pm

Over de N2 bedoel je? Dat is appart..
Ik ben er samen met gerben mee bezig, dus als je een datum en tijd hebt en de exacte route dat dat heel fijn zijn.
Coördinator BeNeLux
- Nederland Belgium Lëtzebuerg
ImageImageImageImage

peter@wazenederland.nl peter@wazebelgium.be
petervdveen
Waze Champs

Has thanked: 19 times
Been thanked: 125 times

Postby robin1979 » Thu Dec 15, 2011 11:07 pm

Heel grappig. Ik rij daar dagelijks en voor mij werkt alles 8-) .
MapSquadEurope
Area Manager - Europe
robin1979
Waze Champs

Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Postby petervdveen » Fri Dec 16, 2011 6:02 am

Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.

Als er nog meer mensen zijn die op een bepaalde plek over de parallelbanen word gestuurd dan hoor ik het graag.. ;)
Graag met tijd, datum en richting er bij.
Coördinator BeNeLux
ImageImageImageImage

petervdveen
Waze Champs

Postby Atlas85 » Fri Dec 16, 2011 9:10 am

robin1979 wrote:Heel grappig. Ik rij daar dagelijks en voor mij werkt alles 8-) .

Er staan heel wat UR's dat er verkeerde rijrichtingen worden gegeven - bv. geen richting. Ik rij er ook regelmatig (eigenlijk altijd op de N2), maar heb altijd het geluid uit staan en ontvang dus geen gesproken instructies.
Atlas85

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby Atlas85 » Fri Dec 16, 2011 9:12 am

petervdveen wrote:Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.

Als er nog meer mensen zijn die op een bepaalde plek over de parallelbanen word gestuurd dan hoor ik het graag.. ;)

Ik kom heel vaak bij Knp. Beekbergen en wordt daar juist nooit over de parallelbaan gestuurd :) . Bij Ewijk gebeurde dit nog wel eens. En bij knp. Ressen ook.
Atlas85

Postby robin1979 » Fri Dec 16, 2011 10:59 am

Atlas85 wrote:
robin1979 wrote:Heel grappig. Ik rij daar dagelijks en voor mij werkt alles 8-) .

Er staan heel wat UR's dat er verkeerde rijrichtingen worden gegeven - bv. geen richting. Ik rij er ook regelmatig (eigenlijk altijd op de N2), maar heb altijd het geluid uit staan en ontvang dus geen gesproken instructies.

Ik zal er van het weekend eens heen kijken.
MapSquadEurope
Area Manager - Europe
robin1979
Waze Champs

Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times

Postby petervdveen » Fri Dec 16, 2011 12:01 pm

Atlas85 wrote:
petervdveen wrote:Samen met erben ben ik bezig met knooppunt beekbergen, maar eindhoven kunnen we er dus ook wel bij betrekken.

Ik kom heel vaak bij Knp. Beekbergen en wordt daar juist nooit over de parallelbaan gestuurd :) . Bij Ewijk gebeurde dit nog wel eens. En bij knp. Ressen ook.

Ik juist altijd.. :lol:
Ik kan me niet meer herinneren de laatste keer dat het goed ging.
Coördinator BeNeLux
ImageImageImageImage

petervdveen
Waze Champs

Postby morsputativ » Fri Dec 16, 2011 4:45 pm

Knooppunt Hattemerbroek, komende vanuit Amersfoort, richting Groningen. Het gaat om deze splitsing:
https://world.waze.com/cartouche/?zoom=5&lat=52.481&lon=6.01259&layers=BTFFFTTTTTTTTFTTTTT
Waze geeft aan 'rechts aanhouden A50/N50 ri Apeldoorn/Kampen', en vervolgens links aanhouden naar de A28.

Het is hier nog nooit goed gegaan. Afgelopen zondag 11 december was het weer zo ver. We kwamen er toen rond 16:00 langs. Het stomme van deze is ook dat je vanaf het moment dat je bij Utrecht de A28 op rijdt, te zien krijgt dat je de A50 op moet. Ik kan me voorstellen dat de nietsvermoedende gebruiker daar ki-lo-me-ters lang zenuwachtig van kan worden en zijn eindbesttemming gaat controleren ;)
morsputativ

[TEST] Benaming snelwegen

Postby maantje76 » Fri Dec 16, 2011 6:08 pm

petervdveen wrote:Over de N2 bedoel je? Dat is appart..
Ik ben er samen met gerben mee bezig, dus als je een datum en tijd hebt en de exacte route dat dat heel fijn zijn.

Randweg Eindhoven was inderdaad apart...er was een hele lijst UR's bij knooppunt A58/A2. Ri tilburg kreeg je een turn right. Dat is echter richting den Bosch. Script voor livemap gaf dit ook aan. Robin had hier echter geen problemen?!

Er was niet veel bijzonders te zien op de kaart. Na de mapupdate van 28e werkt het weer zonder probleem, terwijl er niets aangepast is in de tijd tussen de laatste 2 updates. Lijkt dus dat het mergen van de map er iets mee te maken had?!
Image
maantje76
Waze Champs

Has thanked: 42 times
Been thanked: 133 times

Next

Return to Nederland