Denne kan og være interessant.
http://no.wikipedia.org/wiki/StamveiDet synes veldig feil på Waze-kartet slik det framstår no, med Rv7 Hallingdal / Rv52 Hemsedalsfjellet som Minor Highway, og med E16 gjennom Valdres, som Major Highway.
"Alle" trailere Bergen - Oslo svinger av E16 og fortsetter over Hemsedalsfjellet og nedover Rv7, framfor å kjøre E16 gjennom Valdres.
Etter min meining bør Rv7 defineres om.
Men så er det vanskelige problemet. Kva med Rv7 vest for Gol.
Dette var ikkje tidligere ein del av stamveinettet, men er etter det eg har fått med meg likevel beholdt sin riksveg-status fram til Eidfjord i Hardanger (og er vel med det blitt ein stamveg?), og veg med anna nummer videre til Voss.
Videre 'vestover' i Hardanger har vegen navnet Fv7.
Trur det er viktig for langdistansetrafikk at f.eks. ikkje E16 er eneste tydelige alternativet Oslo - Bergen, i og med at det er MANGE som ikkje kjører denne veien.
Ser jo i dag ut som om du velger heilt feil om du svinger oppover Rv7 i Hønefoss, framfor å fortsette på E16.
Det er heilt greitt at vegen langs Hardangerfjorden (som er Fv7) er minor highway.
Ser problemet med at det kan bli mange 'major highways' og 'minor highways' i Oslo og byene rundt.
Er skeptisk til å differensiere dette mellom by og land, men kan sjå nødvendigheten.
Er dette eit problem når du ser på kartet i nettlesaren, eller og når dere er ute og kjører og ser kartet på telefonen?