Belangrijke updates en nodig updates - meld hier !

Re: Belangrijke updates en nodig updates - meld hier !

Postby petervdveen » Sun Mar 06, 2011 5:08 pm

Daar is inderdaad geen lijst van o.i.d.
Je zou eventueel de lokale AM een PM kunnen sturen.
Je kunt ook je zelf aanmelden als AM uiteraard. ;)
Coördinator BeNeLux
- Nederland Belgium Lëtzebuerg
ImageImageImageImage

peter@wazenederland.nl peter@wazebelgium.be
petervdveen
Waze Champs

Has thanked: 19 times
Been thanked: 125 times

Postby gerben » Sun Mar 06, 2011 9:18 pm

En je kunt ook zelf de cam bevestigen...
Normally a HTC Desire S - Stock ROM (Android 2.3.5), but temporarily back to my G1 (HTC Heart) - Froyo by Laszlo ROM - Waze 3.6
Waze Champ, Mega Mapper/Driver
Countrymanager The Netherlands
gerben
Waze Champs

Has thanked: 6 times
Been thanked: 46 times

Postby DidierSalembier » Sun Mar 06, 2011 9:27 pm

gerben wrote:En je kunt ook zelf de cam bevestigen...

Jah, idd! Jammer dat ze niet gewoon een bevestiging vragen in je dashboard of zo want nu ga je er gewoon van uit dat een melding voldoende is. Ah goed, nu ik het weet ga ik gewoon elke keer manueel bevestigen ook dan maar 8-) . Bedankt voor de tip!
DidierSalembier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Postby DidierSalembier » Wed Mar 16, 2011 10:43 am

DidierSalembier wrote:ik ben volop bezig met kaarten van Veurne up te daten ;) . Als die compleet zijn (ik doe het uiteraard wel in mijn vrije tijd), wil ik proberen om de volledige Westkust in orde te krijgen maar stap voor stap hoor 8-)

Veurne zou praktisch helemaal in orde moeten zijn, enkele details buiten beschouwing gelaten die ik eerst even terplaatse moet gaan controleren.
Ik ga nu verder richting Adinkerke om van daaruit dan de Westkust aan te pakken (moet ik wel even mijn AM-grondgebied uitbreiden 8-) ). De kuststrook gaat dus de goeie richting uit ;) .

Wie voelt zich geroepen voor Roeselare? Vorige week moest ik die richting uit en ik schrok er eigenlijk wel van dat in zo'n grote stad zelfs de hoofdwegen er nog niet benoemd zijn?
DidierSalembier

Postby DidierSalembier » Thu Apr 07, 2011 6:51 am

Adinkerke: OK
Veurne: OK

Next: De Panne en dan zoals beloofd richting Oostende langs de kustlijn. De AM-uitbreiding tot over St-Idesbald is al aangevraagd 8-) .

Roeselare is echt wel een probleem, niemand die zich geroepen voelt om zo'n grote stad eens onder handen te nemen?

DidierSalembier wrote:Veurne zou praktisch helemaal in orde moeten zijn, enkele details buiten beschouwing gelaten die ik eerst even terplaatse moet gaan controleren.
Ik ga nu verder richting Adinkerke om van daaruit dan de Westkust aan te pakken (moet ik wel even mijn AM-grondgebied uitbreiden 8-) ). De kuststrook gaat dus de goeie richting uit ;) .

Wie voelt zich geroepen voor Roeselare? Vorige week moest ik die richting uit en ik schrok er eigenlijk wel van dat in zo'n grote stad zelfs de hoofdwegen er nog niet benoemd zijn?
DidierSalembier

Postby seVIIen » Fri Apr 08, 2011 8:25 pm

Didiersalembier.

Alvast chapeau voor al je werk dat je al geleverd heb.
Als ik je een tip mag geven de layer "no name roads" activeren kan het makkelijker maken om alles overzichtelijk te bewerken. Dan valt een niet benoemde straat op.
Nadat je een plekje op de kaart bewerkt hebt activeer "map problems" eens.
Hiermee zie je als je ergens een connectie vergeten bent.
Dan zie je dat er in veurne hier en daar nog een gaatje zit ;-)
Ik wil je geen kritiek geven he enkel maar tips. alvast goe dat er iemand zich inzet in west vlaanderen.

grtz seVIIen
seVIIen

Postby DidierSalembier » Fri Apr 08, 2011 8:39 pm

TNX voor de tips!
De gaatjes worden zo goed als mogelijk opgevuld! Die mapproblems had ik al eens aangezet maar ik geraakt er eigenlijk niet al te wijs uit en aangezien ik bij navigatie op die plaatsen nog geen problemen had ontdekt, ben ik ze eigenlijk gaan negeren :oops: . Die no-names zijn dan wel weer een heel goede tip, grappig dat er toch nog zoveel gaatjes inzitten 8-) .

seVIIen wrote:Didiersalembier.

Alvast chapeau voor al je werk dat je al geleverd heb.
Als ik je een tip mag geven de layer "no name roads" activeren kan het makkelijker maken om alles overzichtelijk te bewerken. Dan valt een niet benoemde straat op.
Nadat je een plekje op de kaart bewerkt hebt activeer "map problems" eens.
Hiermee zie je als je ergens een connectie vergeten bent.
Dan zie je dat er in veurne hier en daar nog een gaatje zit ;-)
Ik wil je geen kritiek geven he enkel maar tips. alvast goe dat er iemand zich inzet in west vlaanderen.

grtz seVIIen
DidierSalembier

Postby seVIIen » Thu Apr 21, 2011 5:37 pm

Als je de layer "map problem" geactiveerd heb zie je in het "view panel" scherm een onderverdeling van map problems.
Hier kan je via het type scherm zien welke fout het is en wat belangrijker is zet dit op scan en dan krijg je de belangrijke problemen te zien. ;-)
succes
Bye the way Veurne knap werk
seVIIen

Postby DidierSalembier » Tue Jul 26, 2011 8:08 pm

Vraagje: sowieso is het aanpassen in cartouche wat rustiger nu het zomer is (alhoewel, kunnen we dit nog zomer noemen? :| ) maar als het najaar er terug aankomt, dan ga ik weer een versnelling hoger. De fouten zoals hierboven al vermeld, die zou ik er inderdaad allemaal eerst kunnen uithalen maar aangezien ik tijdens het rijden er niets van merk, lijkt het me zinvoller om eerst de kaart verder uit te breiden en dan achteraf de details recht te trekken.
Wat is jullie idee er van?
DidierSalembier

Postby Sleepy82 » Fri Aug 05, 2011 8:27 am

Hallo mensen,

ik ben af en toe bezig met de straatnamen van oostende, bredene en omstreken up te daten.
Hou me hier wel graag mee bezig.

Maar wat een grote fout is: de naam Westerloo bij Oostende. Kan er niemand deze weg doen?
Mij lukt het niet omdat ik geen AM ben, maar mss kan iemand anders deze fout verwijderen.

Bedankt
Sleepy82

Has thanked: 1 time

PreviousNext

Return to Waze Map Editor