Je zou eventueel de lokale AM een PM kunnen sturen.
Je kunt ook je zelf aanmelden als AM uiteraard.
gerben wrote:En je kunt ook zelf de cam bevestigen...
DidierSalembier wrote:ik ben volop bezig met kaarten van Veurne up te daten. Als die compleet zijn (ik doe het uiteraard wel in mijn vrije tijd), wil ik proberen om de volledige Westkust in orde te krijgen maar stap voor stap hoor
DidierSalembier wrote:Veurne zou praktisch helemaal in orde moeten zijn, enkele details buiten beschouwing gelaten die ik eerst even terplaatse moet gaan controleren.
Ik ga nu verder richting Adinkerke om van daaruit dan de Westkust aan te pakken (moet ik wel even mijn AM-grondgebied uitbreiden). De kuststrook gaat dus de goeie richting uit
.
Wie voelt zich geroepen voor Roeselare? Vorige week moest ik die richting uit en ik schrok er eigenlijk wel van dat in zo'n grote stad zelfs de hoofdwegen er nog niet benoemd zijn?
seVIIen wrote:Didiersalembier.
Alvast chapeau voor al je werk dat je al geleverd heb.
Als ik je een tip mag geven de layer "no name roads" activeren kan het makkelijker maken om alles overzichtelijk te bewerken. Dan valt een niet benoemde straat op.
Nadat je een plekje op de kaart bewerkt hebt activeer "map problems" eens.
Hiermee zie je als je ergens een connectie vergeten bent.
Dan zie je dat er in veurne hier en daar nog een gaatje zit
Ik wil je geen kritiek geven he enkel maar tips. alvast goe dat er iemand zich inzet in west vlaanderen.
grtz seVIIen
Users browsing this forum: maantje76